• Aan: leden, ereleden, leden van verdienste, ouders van jeugdleden en donateurs.

Hierbij laat het bestuur jullie weten dat de Algemene Ledenvergadering van Kvl op maandag 19 oktober om 20.00 in de zaal van de Camminghahal zal zijn.
    Agenda punten kunnen worden aangelerd bij de secretaris secretaris@kvleeuwarden.nl t/m vrijdag 16 oktober 2020. Hierna volgt de agenda.

We rekenen op ieders komst, ondanks Corona, dus reserveer de datum 19-10-2020 in jullie agenda.
    Om de 1.5 meter afstand te borgen, vindt de vergadering dit jaar in de sportzaal plaats en zullen we looproutes en vaste zitplekken creƫren.
    Graag aanmelden, uiterlijk tot 19-10-2020 16.00 uur voor de vergadering zodat we voldoende zitplekken hebben.