• Door Dylano

Zaterdag 21 januari moesten wij thuis tegen It Fean. Dit was dan eindelijk een gelijkwaardige tegenstander. We moesten het natuurlijk nog wel laten zien! De afgelopen twee weken is er hard en serieus getraind. Dit moesten we dus ook laten zien bij de wedstrijd.
    Helaas begonnen we niet zo goed. Hierdoor gingen we met 0-1 de rust in. In de pauze is er besproken dat het bal tempo echt omhoog moet waardoor er sneller een aangeef/afvang neergezet kon worden. Verdedigend moesten we zo door gaan! De tweede helft is er voor elkaar gestreden. Er werden belangrijke ballen in de verdediging onderschept en in de aanval konden ze daardoor mooie acties maken. De doelpunten vielen helaas niet zo makkelijk.
    Voor de volgende wedstrijd moeten we scherper beginnen en meer durven te schieten!
    1-2 is de eindstand, maar gelijkspel was dik verdiend!