• Ria Rodenburg (60 jaar lid)
  • Rinie Hiemstra (25 jaar lid)
  • Tijdens de ALV op 18 november jl, stond zoals gewoonlijk ook de jubilarissen als agendapunt. Dit jaar waren dit Rinie Hiemstra (25 jaar) en Ria Rodenburg (60 jaar).
    Rinie heeft zowel voor de vereniging als voor de stichting (Camminghahal) veel gedaan. Voor de vereniging was zij o.a. jeugdcoach en bij de Sinterklaasmiddagen speelde Rinie op de accordeon waardoor er altijd en gezellige sfeer ontstond. Ook hielp Rinie bij het vermaken en herstellen van onze kleding, en hielp bij de oliebollenactie. Voor de stichting (Camminghahal) heeft zij samen met echtgenoot Gerrit, de hal van binnen geverfd (wat een hele grote klus was), maakte deel uit van de schoonmaakploeg van de hal, stelde kerstpakketten samen voor de vrijwilligers van de hal, (schoonmaakploeg, barmedewerkers, halbeheerders) en hielp bij de inentingsdagen van de GGD in de Camminghahal. Een lid met vele talenten dus. We feliciteren Rinie met dit jubileum en danken haar voor haar inzet in de afgelopen jaren.
    Ria is inmiddels 60 jaar lid van KvL, al jong betrokken en bevlogen bij de vereniging, begonnen als jeugdspeelster, vanaf haar 14e al jeugdtrainster, al jong in het seniorenteam, alle bestuursfuncties vervuld (behalve het voorzitterschap), veel ervaring met de KNKV, ledenwerving door schoolkorfbal lessen op de basisscholen te geven, helpen met de bardiensten enz.

•                                    Rinie in actie in 2013