• Door Laura Monsma

Afgelopen zondag, 23 februari, vertrok het tweede van kvl in alle vroegte naar Oude Pekela voor hun wedstrijd tegen WSS. Eenmaal aangekomen, warm gelopen klonk om 11 uur het fluitsignaal. WSS wist al snel op voorsprong te komen gelukkig bleef het antwoord van Leeuwarden niet lang uit. Steeds bleef het score verschil hangen op 2 punten, jammer genoeg wel in het voordeel van WSS. Vlak voor rust wist WSS hun voorsprong uit te breiden. In de tweede helft wist Leeuwarden de korf wel te vinden maar WSS ook. En die laatsten net wat vaker, hierdoor was het voor ons erg moeilijk om dichterbij te komen.

Dit resulteerde helaas in een verlies voor het tweede van 24-16. Volgende week zaterdag spelen we de thuiswedstrijd tegen Noordenveld om 16:10, tot dan!