• Door Silke de Vries

We verzamelden met zijn allen bij de Camminghahal.
    Er waren extra veel supporters.
    Alle teamgenoten waren aanwezig, ook die niet hoefden te spelen.
    Want vandaag konden we kampioen worden !
    En daar hoort natuurlijk iedereen bij te zijn.
    We kwamen aan bij vlug en vaardig te Burgum, en zagen daar een super mooie sportaccommodatie.
    De hele tribune zat vol met supporters en er werd flink aangemoedigd.
    Na de warming up konden we beginnen.
    KVL begon scherp aan de wedstrijd, er waren zeer veel kansen.
    Echter duurde het een tijdje voordat er gescoord werd.
    Het publiek moedigde flink aan en niet zonder succes, want er werd in totaal 4 keer gescoord.
    Het was een leuke wedstrijd om te zien en wat is iedereen gegroeid in het spelletje korfbal.
    Je kan zien dat jullie goed trainen en al aardig op elkaar ingespeeld raken. Top!
    De laatste 10 seconden waren alle teamgenoten aan het aftellen en bij het eind signaal werd er
    uitbundig gejuicht en geklapt.
    Na de strafworpen kregen alle teamgenoten van de juffen een mooie roos en felicitaties en werden
    er foto’s gemaakt om deze mooie mijlpaal vast te leggen.
    Dinsdag krijgen alle spelers patat om het kampioensfeest compleet te maken.
    Iedereen ging met een grote glimlach richting huis, met een goed gevoel weekend vieren.

(ps. gelukkig waren de kinderen fitter dan de juffen, die hadden het gister heel gezellig gehad in de hal)

Eindstand 0-4