• Door Welmoed Renzema

De 1e wedstrijd van de midweek op het veld, een nieuwe competitie indeling, vanavond spelen we tegen Quick 21/Vlug &Vaardig uit Oudega.
    De 1e wedstrijd weer buiten op het veld, het voelt een beetje onwennig. We hebben de nodige versterking mee van wissels, Laura, Femkje en Jesse. Gelukkig heeft Quick 21/V&V ook een kunstveld, dus dat zijn we gewend.

Al in het begin van de wedstrijd komt Quick21/V&V voor te staan en dit zal gedurende de gehele wedstrijd ook zou blijven. Het lukt WW/F-KvL maar niet om de doelpunten door de korf te krijgen, waardoor de einduitslag 18-15 wordt.

Wel ontzettend leuk dat er ook weer een aantal trouwe supporters zijn gekomen, echter we zijn ook een 3 tal supporters "kwijtgeraakt". Zij stonden niet in Oudega Smallingerland, maar in Oudega Sudwest-Fryslân 😂.

Nu 2 weken geen wedstrijden, maar dan woensdag 11 mei om 19.30 een thuiswedstrijd.

Einduitslag 18-15