• Door Welmoed Renzema

Toch nog geïmponeerd na de nederlaag van onze eerste wedstrijd tegen de Granaet op 9 september ging een ieder op eigen gelegenheid naar Dokkum. Onze gouden wissel had aangeven ook op eigen gelegenheid te komen, dus dit bood toch enige hoop voor WW&F-KvL. Dit keer een ander vakindeling, dames KvL (Femke Huitema en Welmoed) bij heren WW&F (Tom en Marco) en een dame van WW&F (Femke Bergsma en Esther KvL) bij de KvL heren (Rein en Jacob). Dit bleek een goede keuze te zijn, want de 1e helft stonden we voor. De gouden wissel dacht dat hij zonder routebeschrijving wel het sportveld van de Granaet kon vinden, maar dit bleek ergens achter aan een veld verscholen te zijn. De gouden wissel had een half uur in de binnenstad van Dokkum rondgereden.
    De 2e helft werd het moeilijker voor WW&F-Kvl, maar na een spannende laatste minuten toch gewonnen met 14-16.
    Intussen had de gouden wissel zich ook gemeld op de reservebank, dus konden we met een gerust hart weer huiswaarts en natuurlijk supertrots op onze overwinning.
    Bleek de gouden wissel wel als eerste thuis te zijn gekomen (kon hij wel zonder navigatie vinden). Gelukkig voor de gouden wissel volgende week de laatste veldwedstrijd thuis in Hempens.

Omdat we pas om 20.00 uur de wedstrijd spelen was het te donker voor foto’s. Daarom ben ik zo vrij
    geweest om een mooie foto op het internet te zoeken bij de verslag van onze gouden wissel.