Scheids naam: Jacob Bekkema
    Wij speelden thuis.
    We begonnen de wedstrijd het ging lekker. Binnen 1 minuut had Yente de 1-0 gemaakt. Dat was wel een mooie, maar er waren nog geen 5 minuten voorbij en het werd 2-0 door Yente. Er werd na ongeveer 10 minuten weer gescoord en het stond 3-0 voor ons ging lekker. Na ongeveer 15 minuten werd er gescoord door Pallas het stond 3-1. het was rust Anna, Jade en Nienke waren niet erg blij, wij wel. Na wat gekwebbel was de rust voorbij. Het was een beetje op gang komen, maar het lukte wel we scoorden al snel de 4-1. Na het over spelen lukte het Pallas om nog te scoren met 4-2. We kregen wat kansen, maar ze gingen er niet in Pallas scoorde de 4-3. De laatste 10 minuten was wat saai, maar Pallas scoorde nog een keer met 4-4. De laatste 5 minuten gebeurde nog wel wat kansen en nog meer kansen, maar we bleven missen, maar helaas. De scheids fluit altijd na de wedstrijd af dus hier ook we hadden gelijk gespeeld waren een klein beetje teleurgesteld, maar gelukkig niet verloren.

Bedankt voor het lezen en groetjes: Kars Heijman!